CALL CENTER

Misschien merkte je al dat het call center van onze vaccinatiecentra soms moeilijk bereikbaar is. Met deze tips helpen we je alvast op weg:


V. Je kan het call center bellen of mailen voor vragen over jouw afspraak.


  • Je wil jouw afspraak bevestigen, wijzigen of annuleren.
  • Je wil advies over hoe je er geraakt.


    Voor alle andere vragen neem je best eerst even een kijkje bij de veelgestelde vragen voor je de telefoon neemt.


    V. Wil je voor jouw partner een afspraak inplannen voor of na de jouwe?


    De informatie op jouw uitnodigingsbrief i.v.m. het samen inplannen van jou en je partner is onvolledig. Dit kan enkel als jouw partner ook al een uitnodiging kreeg en dus al bekend is in onze planning.


    V. Kreeg je een uitnodiging zonder tijdstip of datum?


    Door een systeemfout kon je geen afspraak online boeken. Dit kan ondertussen weer wel. Mensen zonder digitale media mogen naar het call center bellen om hen daarbij te helpen.


    V.Ben je ouder dan 85 jaar en kreeg je nog geen uitnodiging?


    Geen zorgen. Vlaanderen zette deze fout ondertussen recht en je uitnodiging komt eraan.


    V.Springt de telefoon steeds af, krijg je een bezettoon of geen verbinding als je naar het call center belt?


    Als er veel mensen bellen, beslist het telefoonsysteem om vanaf een bepaald aantal mensen de lijn niet meer in wacht te zetten. Momenteel gebeurt dit zeer abrupt: de lijn wordt plots verbroken. Hier wordt aan gewerkt.

    Daarnaast breiden we ons team uit met enkele enthousiaste vrijwilligers die volgende week aan de slag gaan.

    Geraak je nog altijd niet binnen: stuur een mailtje aan helpdesk@vaccinatiekempenland.be met je naam, telefoonnummer en we bellen je terug.